My List
#1. The Witch (Robert Eggers, 2015)
#3. Possession (Andrzej Zulawski, 1981)
#4. Perfect Blue (Satoshi Kon, 1997)
#5. Repulsion (Roman Polanski, 1965)
#6. Deep Red (Dario Argento, 1975)
#7. Eyes Without a Face (Georges Franju, 1960)
#8. Suspiria (Dario Argento, 1977)
#11. Onibaba (Kineto Shindo, 1964)
#12. Nosferatu the Vampyre (Werner Herzog, 1979)
#14. The Innocents (Jack Clayton, 1961)
#15. Angst (Gerald Kargl, 1983)
#17. The Wailing (Hong-jin Na, 2016)
#21. Vampyr (Carl Theodor Dreyer, 1932)
#22. Raw (Julia Ducournau, 2016)
#25. The Haunting (Robert Wise, 1963)
#1. The Witch (Robert Eggers, 2015)
#3. Possession (Andrzej Zulawski, 1981)
#4. Perfect Blue (Satoshi Kon, 1997)
#5. Repulsion (Roman Polanski, 1965)
#6. Deep Red (Dario Argento, 1975)
#7. Eyes Without a Face (Georges Franju, 1960)
#8. Suspiria (Dario Argento, 1977)
#11. Onibaba (Kineto Shindo, 1964)
#12. Nosferatu the Vampyre (Werner Herzog, 1979)
#14. The Innocents (Jack Clayton, 1961)
#15. Angst (Gerald Kargl, 1983)
#17. The Wailing (Hong-jin Na, 2016)
#21. Vampyr (Carl Theodor Dreyer, 1932)
#22. Raw (Julia Ducournau, 2016)
#25. The Haunting (Robert Wise, 1963)