Make Your Picks




Search Results
Showing results 1 to 25 of 633
Replies: 16
A.I vs Cloneing
Posted By Zephyrus
Well, it's a question of the way cloning is...

Well, it's a question of the way cloning is portrayed in the media... The media would sell their mothers for a good story, and they always blow everything out of proportion.

I'm studying...
Forum: General Movie Discussion 04-01-02
Replies: 22
American Beauty ending?
Posted By Zephyrus
Hmm... that's a bit strange, I was of the opinion...

Hmm... that's a bit strange, I was of the opinion that the gunshot was heard then Caroline walked out of the house... Of course, the culmination of the whole scene/movie was overwhelming, so that's...
Forum: General Movie Discussion 03-28-02
Replies: 11
Game > movie = loss of imagination+creativity
Posted By Zephyrus
Actually, I thought of a good game movie... Final...

Actually, I thought of a good game movie... Final Fantasy :) It had excellent sfx's and music...
Forum: General Movie Discussion 03-28-02
Replies: 22
American Beauty ending?
Posted By Zephyrus
Well, it's either that or the colonel shot him...

Well, it's either that or the colonel shot him (which is more obvious)... in that case, I don't get why Caroline had a breakdown at the end, as if she had shot him... dunno, confused :)
Forum: General Movie Discussion 03-28-02
Replies: 11
Game > movie = loss of imagination+creativity
Posted By Zephyrus
It's the general idea... game into movie is a bad...

It's the general idea... game into movie is a bad combination. You're right, I haven't seen a single good game-movie conversion! It just looses all the charm of playing the game, being in control of...
Forum: General Movie Discussion 03-28-02
Replies: 39
Australian Films
Posted By Zephyrus
Being an Aussie myself, I gotta admit that we...

Being an Aussie myself, I gotta admit that we have had some great beauts over the years...

My personal favourites are The Dish, Strictly Ballroom and The Castle (already mentioned, of course), but...
Forum: General Movie Discussion 03-28-02
Replies: 22
American Beauty ending?
Posted By Zephyrus
American Beauty ending?

Just watched AB for the nth time on VCD, and I can't help but wonder about the ending...

despite watching the movie countless times, I don't really understand who kills Lester in the end? Was it...
Forum: Birthdays and Introductions 03-04-02
Replies: 601
Happy Birthday Unregistered
Posted By Zephyrus
Heya, thanks for the welcome back TWT, it's good...

Heya, thanks for the welcome back TWT, it's good to be back :) BTW, to quote a wise philosopher, didn't I say "I'll be back" when I dissapeared?! :D
Forum: Birthdays and Introductions 03-02-02
Replies: 5
(Re)Introduction
Posted By Zephyrus
Hmmm...released me?! Nah, just gave me internet...

Hmmm...released me?! Nah, just gave me internet access :laugh:
Forum: Birthdays and Introductions 03-02-02
Replies: 601
Happy Birthday Unregistered
Posted By Zephyrus
Thanks for the birthday wishes (although how...

Thanks for the birthday wishes (although how Happy Birthday Zephyrus got to be 17 pages and 247 posts long is a complete mystery to me :D)!

Aaah...classic MF... it's good to be back! :D
Forum: Birthdays and Introductions 03-02-02
Replies: 5
(Re)Introduction
Posted By Zephyrus
(Re)Introduction

Hi everyone!

Gees, it sure has been a while since I've had a chance to visit this site, and its changed radically, so I don't know whether to introduce or reintroduce myself! Some of the older...
Forum: General Movie Discussion 09-29-01
Replies: 222
Best foreign film of all-time
Posted By Zephyrus
Hahhahaha Sunfrog :D Yikes, I haven't seen a...

Hahhahaha Sunfrog :D

Yikes, I haven't seen a lot of those movies...

But one of my favourite movies is "Life is Beautiful", as well as a less-known film by Emir Kusturica called...
Forum: General Movie Discussion 09-29-01
Replies: 101
Censorship
Posted By Zephyrus
I don't mind the ratings system, I'm old enough...

I don't mind the ratings system, I'm old enough to watch anything from G-rated movies to the "naughty" ones :)

What ticks me off more is the censorship that they have here on radio... For example,...
Forum: Movie Reviews 09-10-01
Replies: 10
Captain Corelli's Mandolin
Posted By Zephyrus
LOL @ Pigsnie :D I just saw the movie...

LOL @ Pigsnie :D


I just saw the movie yesterday, I gotta admit, in all honesty, that I loved it! Mind you, I'm not a big Nicolas Cage fan (he's got about as much talent as Pamela Anderson :D),...
Forum: General Movie Discussion 09-10-01
Replies: 18
Everybody loves an invisible friend
Posted By Zephyrus
Was his name Jack?! I looked at the credits, I...

Was his name Jack?! I looked at the credits, I don't think it was written there, it just said "narrator"...

It was definitely his dreary life, inhibited by all the little details of modern...
Forum: General Movie Discussion 09-10-01
Replies: 59
Your favourite war film?
Posted By Zephyrus
I just saw The Thin Red Line again the other day...

I just saw The Thin Red Line again the other day on Showtime...

I think its far more superior than Apocalypse Now (it has its moments though). AN is too dark and dreary and depressibve. TRLis as...
Replies: 17
Favourite Warner Brothers Cartoon?
Posted By Zephyrus
You know, they were offering Mel Blanc some...

You know, they were offering Mel Blanc some incredibly large sum of money to draw one cartoon in which Coyote actually caught (and ate) the Roadrunner...and he refused! That bird seriously ticks me...
Forum: General Movie Discussion 09-01-01
Replies: 30
Funniest Scenes and Films
Posted By Zephyrus
Go Fish Called Wanda! :) Especially the scene...

Go Fish Called Wanda! :) Especially the scene where Otto eats the goldfish... :D

Also, you can't forget good ol' fart jokes, like in American Pie, when Finch drinks the coffee with plenty of...
Replies: 56
Hey All You Cartoon Fans!
Posted By Zephyrus
Simpsons Futurama Warner Bros. The Smurfs...

Simpsons
Futurama
Warner Bros.
The Smurfs (grew up with 'em)
Johnny Bravo ;D
Pinky and the Brain

cartoons today (appart from the ones I've listed, of course :)) have become pretty crap...I...
Forum: Actors, Awards, & Directors 09-01-01
Replies: 46
DeNiro vs. Pacino
Posted By Zephyrus
What?! The Fan, and Meet the Parents for De...

What?! The Fan, and Meet the Parents for De Niro?? They were both good films, and certainly don't deserve to be placed in the category of "crap film"...

As for Pacino, Scent of a Woman is one of...
Replies: 21
Best Heavyweight Boxer
Posted By Zephyrus
LOL :D Of course, Tyson was Ali's childhood hero!...

LOL :D Of course, Tyson was Ali's childhood hero! :D
hahahaha
Forum: General Movie Discussion 08-30-01
Replies: 75
Sorvino: Movie sex not always simulated
Posted By Zephyrus
I heard something on the radio the other day,...

I heard something on the radio the other day, some woman was describing their new house... and she said that they had a full-on dungeon, with all the paraphernalia that you could imagine! ;D They're...
Forum: General Movie Discussion 08-30-01
Replies: 28
The Greatest Movie: The Final Round
Posted By Zephyrus
I must confess a sin! I haven't seen...

I must confess a sin! I haven't seen Goodfellas!!! Is it that good??
Forum: General Movie Discussion 08-30-01
Replies: 120
Shakespeare
Posted By Zephyrus
Not sure about a comedy, but I saw a parody in...

Not sure about a comedy, but I saw a parody in the theatre called "The Complete Works of Shakespeare - Abridged", which had all 37 of his plays in 90 minuter... ABSOLUTELY HILARIOUS!! :D I went to...
Forum: General Movie Discussion 08-30-01
Replies: 35
Most Memorable Film Death - Possible Spoilerz
Posted By Zephyrus
I'll second all those sades :D All very memorable...

I'll second all those sades :D All very memorable when you think about it (although I never cried in Forrest Gump)...

Oh yeah, did anyone mention The Green Mile? I was fighting against myself not...