Search Results
Showing results 1 to 25 of 1000
Forum: Movie Forums Site Stuff 1 Week Ago
Replies: 182
2017 MoFo Fantasy Football Season
Posted By TONGO
Ah, the trading deadline passed :facepalm: I...

Ah, the trading deadline passed :facepalm: I definitely havent been playing like my old self.

Hmmm :) Maybe I have a shot then?
Forum: Movie Forums Site Stuff 1 Week Ago
Replies: 182
2017 MoFo Fantasy Football Season
Posted By TONGO
....Im afraid to say anything. I could...

....Im afraid to say anything.

I could topple this barely put together house of cards.

Id give up Doug Martin or Jeremy Maclin for a REAL Tight End y'all :)

Holy balls. I havent made a...
Forum: Movie Forums Site Stuff 2 Weeks Ago
Replies: 182
2017 MoFo Fantasy Football Season
Posted By TONGO
Re: 2017 MoFo Fantasy Football Regular Season

Too many Bucs.

Marshawn Lynch, really?! Really?! Beast mode my balls, he should be ashamed of himself. Doug Martin missed 4 games and already has more touches than him.
Forum: Movie Forums Site Stuff 2 Weeks Ago
Replies: 121
What does your username mean?
Posted By TONGO
It means I got big balls. ...

It means I got big balls.

https://www.youtube.com/watch?v=_W-fIn2QZgg
Replies: 525
The Secret Life of cinemaafficionado
Posted By TONGO
..................Still?! Dude...

..................Still?!





Dude its been years, years Camo! He has actually threatened Yoda yknow?! The guy simply will not leave so I say save the sympathy for the more deserving. As for...
Replies: 68
Hollywood Survivor
Posted By TONGO
"Then why call it Survivor if its a collection of...

"Then why call it Survivor if its a collection of hugs & kisses?! Why call it Survivor if it isnt a pitiless host that eliminates ANYBODY if they lose, no exceptions. Why not call it "Lets Pretend"!...
Forum: Movie Forums Site Stuff 10-16-17
Replies: 182
2017 MoFo Fantasy Football Season
Posted By TONGO
My teams like a plate of cold scrambled eggs. ...

My teams like a plate of cold scrambled eggs.

Marshawn Lynch....

https://www.youtube.com/watch?v=nNfVwIBE00w
Forum: Movie Forums Site Stuff 10-02-17
Replies: 343
MoFo Fantasy Baseball 2017 - The Regular Season
Posted By TONGO
Yoda you suck! Just kidding lol! Seriously...

Yoda you suck!

Just kidding lol! Seriously congratulations on the win, and I knew if you won you were gonna use it for future trophy purposes. Man you own these fantasy leagues,

Have to...
Forum: Movie Forums Site Stuff 09-20-17
Replies: 182
2017 MoFo Fantasy Football Season
Posted By TONGO
Damn that win was ugly! :facepalm::blush: ...

Damn that win was ugly! :facepalm::blush:
Sorry Seds, Matt Prater almost got it for you.
Replies: 4,467
Survivor Part X: Into the Woods
Posted By TONGO
Wtf?! Wasnt TUS running one this time?

Wtf?! Wasnt TUS running one this time?
Forum: Movie Forums Site Stuff 09-07-17
Replies: 343
MoFo Fantasy Baseball 2017 - The Regular Season
Posted By TONGO
3 words I, nor anyone, probably thought would...

3 words I, nor anyone, probably thought would ever be typed - Tongo dropped Longo
Forum: Movie Forums Site Stuff 09-05-17
Replies: 343
MoFo Fantasy Baseball 2017 - The Regular Season
Posted By TONGO
https://media.giphy.com/media/r1HGFou3mUwMw/giphy-...

https://media.giphy.com/media/r1HGFou3mUwMw/giphy-downsized-large.gif
Replies: 1,239
Game of Thrones Season 7
Posted By TONGO
Curious where Jamie Lannisters first stop is...

Curious where Jamie Lannisters first stop is going to be. If he goes to Winterfell then he's got an awful big "I'm sorry" he has to tell Bran Stark for paralyzing him when he was a child. If he goes...
Replies: 108
Missing Obama
Posted By TONGO
Exclusive: Read the Inauguration Day letter Obama...

Exclusive: Read the Inauguration Day letter Obama left for Trump

Dear Mr. President -

Congratulations on a remarkable run. Millions have placed their hopes in you, and all of us, regardless of...
Replies: 360
Songs with Tongs
Posted By TONGO
https://www.youtube.com/watch?v=bpOSxM0rNPM

https://www.youtube.com/watch?v=bpOSxM0rNPM
Forum: Movie Forums Site Stuff 08-31-17
Replies: 21
Apologies
Posted By TONGO
Meh! Maybe you just want attention. Are you...

Meh! Maybe you just want attention.

Are you dry Beatle? Out of ganja?
Forum: Movie Forums Site Stuff 08-31-17
Replies: 21
Apologies
Posted By TONGO
Re: Apologies

What'd you do?!
Forum: Games and Tabs 08-30-17
Replies: 2,097
President Trump
Posted By TONGO
Havent been in here in awhile, but thought this...

Havent been in here in awhile, but thought this was postworthy. FOX News has been the most disreputable biased news source in my generation. Hell even Jon Stewart was more legitimate.

Fox News no...
Forum: Movie Forums Site Stuff 08-29-17
Replies: 172
Should posts on ignore be completely hidden?
Posted By TONGO
Commenting about people that use the Ignore User...

Commenting about people that use the Ignore User function as indignant & condescending, might be accurate in some cases, and inaccurate in others. Some people overuse it at times :blush:, but to...
Replies: 1,239
Game of Thrones Season 7
Posted By TONGO
Ok Im all caught up. I...

Ok Im all caught up.





I completely agree.

So the running joke was the past 7 seasons - just how long does it take the Army of the Dead to reach the wall?! All along we as...
Replies: 1,239
Game of Thrones Season 7
Posted By TONGO
Ok so I must admit Im lagging behind on G.O.T. by...

Ok so I must admit Im lagging behind on G.O.T. by an episode, and Im almost at the end of the episode before last, "Beyond The Wall".

So when Danaryius is riding off with her 3 dragons which I...
Forum: Movie Forums Site Stuff 08-29-17
Replies: 172
Should posts on ignore be completely hidden?
Posted By TONGO
Yeah anyone that says using the Ignore User list...

Yeah anyone that says using the Ignore User list is stunting themselves from human development and it's a sign of weakness must consider ....... does that pertain to all the people that put...
Forum: Movie Forums Site Stuff 08-28-17
Replies: 172
Should posts on ignore be completely hidden?
Posted By TONGO
lol! He should put that in his sig. 21 ?!...

lol! He should put that in his sig.

21 ?! Wow. I only have 3 left on mine

Im curious if Im on anyones Ignore User list. Of course if I am theres no way of knowing since they got me on ignore....